Vill klippa mig..

Migmigmig

Det är dags att klippa sig nu! Ska skaffa en ny awesome frilla! Däremot har jag inte bestämt mig för hur jag ska klippa mig än. Jag ska prova något nytt, så långt vet jag. Sen vill jag också färga några slingor i nån färg. Som ni ser har den gamla frisyren totalt växt bort! Håret är oftast en katastrof nuförtiden.. Det var bättre förr!

Har grejjat
min syrras blogg nu btw! Rätt nöjd är jag ändå, för att vara nybörjare X)
Nu vill jag fixa en ny design till min egna blogg faktiskt! Kanske ska börja på en ikväll!


Strike a pose!

Kommentarer
Postat av: kickan

Tack för att du hjälpte mig!! Många kramar!

Postat av: Drottning

Du måste hjälpa mig, den här bloggsidan var svår! har skaffat en ny, och vet inte hur jag får en snygg bild som header. Coatching tack! :O

2009-09-24 @ 21:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback