Misguided Ghosts

Jag har piggat på mig. Bl.a. för att Paramores nya skiva har kommit till spotify så jag kan lyssna:) Me like.
Nu ska jag iväg till mina kusiners hus och passa min kusin en stund!






åh, btw. Jag är med i en tävling som finns på
eemeliees.webblogg.se.

 Jaa, vad väntar du på? Va med och tävla?!
Bet this is an awesoooome computah 'cause it's a damn awesoome color.












"'Cause I'm just one of those ghosts
Travelin' endlessly
Don't need no roads
In fact, they follow me
And we just go in circles"


Kommentarer
Postat av: Piinky the one and only♥

fin blogg hoppas allt är bra med dig =) Kram

Postat av: Piinky the one and only♥

tack tack för film tipsen =) ska kika om de är något för mig =) kram

2009-09-29 @ 23:09:10
URL: http://caandyfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback