Men du LYSSNAR ju inte!

Idag vaknade jag av en smäll från grannarna ovanför mig. Sen hörde jag "DU LYSSNAR ALDRIG PÅ MIG!!" och sen lite mer skrik och sen "DET BLIR ALLTID SÅHÄR!" och sen en smäll till och efter det var det ännu mer skrik och gap som jag inte riktigt kunde urskilja. Tänkte då på Yrrol: Du lyssnar ju inte. Men du hör ju ingenting! Haha^^

Jag har så mycket tid över just nu att jag hinner göra jättemycket!
Nu har jag till exempel lärt mig början på tre låtar på piano och planerar att lära mig dom tre låtarna HELT. Sen läser jag också Liftarens Guide Till Galaxen som är jättebra och precis så random som jag älskar när det är.

Har massa kul att se fram emot nästa vecka också! På måndag ska jag till en skejthall med en tjej i klassen (awesome!) och sen i helgen åker jag äntligen hem för första gången sen jag kom hit! Lääängtaar....



Me and moi



"If I kiss you where it's sore
If I kiss you where it's sore
Will you feel better, better, better?
Will you feel anything at all?"


Kommentarer
Postat av: byb

hahaha du minns jag sa att det finns bara ett fåtal svenska filmer jag tkr om? Yrrol är en av dom :D så sjukt episk den är alltså

2009-09-13 @ 15:20:13
Postat av: Drottning

WOW du är cool som skejtar

Postat av: mamma2

goooooooooos....:)

2009-09-13 @ 23:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback