Sockervadd i brist på bättre rubrik.

Svaret på om undsättningen i förra inlägget funkade är: negative.. Uppdraget var bortom räddning. Det var en Dead On Arrival. Jag lyckades alltså inte rädda nån annan från misär heller. Fail. MEN jag gjorde ett tappert försök!

Jag har massiv hemlängtan till och från nu. Fast jag trivs här, det gör jag faktiskt! Men det är något visst med hemma ändå, det vet ni, så är det nog för de flesta.
Jag har fått besked om att jag ska få inackorderingsbidrag på lite över ett tusen åtminstonde. Det var ett glädjebesked för det innebär mer pegnar till hemresor för min del (och kanske till att leva lite också). Det dåliga är att jag inte kommer få pengarna förrns i slutet på september typ.. Något med att man måste ha pluggat i en månad innan man får pengarna. Vilket jag tycker är jävligt konstigt. Men så är läget tydligen iaf! Samma med studiebidraget. Med andra ord är jag fattig ett tag till!

Är SÅÅÅ sugen på att köpa lite nya kläder eftersom det faktiskt, faktiskt på riktigt, är längesen jag handlade kläder (med undantag för mina älskade hängselbyxor). Och när jag nu befinner mig i en stor stad där utbudet är överflöödigt stort så känns det ganska bra att få shoppa lite.

 

Enjoy Your Stay..
Älskar skräcksaker. Älskade därför att det fanns gamla karuseller att fota på skansen!



Stor sockervadd på skansen
En sockervadd på skansen i söndags. En väldigt mysig dag med småkusinerna!


Kommit fram till att jag gillar Frank Sinatra-aktig musik (vet inte vad det kallas, någon som vet vad det är för genre?) väldigt mycket. Eller kommit fram och kommit fram till. Det har jag alltid vetat. Jag har bara börjat lyssna på det på riktigt först nu. Spotify is the shit.

[Grattis till bästa pappa i efterskott också ju! <3]



"I'm in the sky tonight
There I can keep by your side
Watching the wide world riot
And hiding out
I'll be coming home next year"

Kommentarer
Postat av: Kickan

Fiiina bilder!



Och när du kommer hem ska vi googa :)



Puss!

Postat av: mamma2

klart du längtar hem,men ju längre du e där ju bättre går det...(vet)

päningan....ja dom ja....hmmm...

du kunde väl ha fått dom dirr.....grrrr

puss

2009-09-08 @ 09:03:29
Postat av: Sandra

2009-09-08 @ 17:24:12
URL: http://sandrabodlund.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jäkligt fina bilder! Saknar dig sjukt mycket. PussoKram

2009-09-08 @ 17:26:37
URL: http://sandrabodlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback