Love

När solen kommer fram om dagarna och är uppe mycket längre så blir man plötsligt väldigt inspirerad igen tycker jag. Och mycket mer pigg om dagarna! Idag har jag varit ute i vårvädret med mormor, moster och mina kusiner. Imorgon ser jag fram emot en foto-session på skolan där jag ska ta foton som ska användas inom reklam. Plus att jag kommer tjäna en liten kova på det!
.
.
.
Angels And Airwaves har släppt sin nya skiva nyss! Love heter den. Det som jag verkligen blev förvånad över var att dom släppte den på deras hemsida åsså fick man betala hur mycket man ville ge för den eller inte alls! Jag har inga pengar att ge just nu annars hade jag nog gett lite grann i alla fall. Bara för att jag vill stödja dom, och jag tycker det är så sjukt bra på ett sätt att dom ger ut den på det viset!
.
AvA
Nu tyckte inte jag att denna skiva var lika bra som deras två första, men jag har fastnat för några låtar i alla fall.
Här är en av dom:
Denna låt heter Et Ducit Mundum Per Luce och betyder ungefär "And he leads the world/universe/mankind by light"
-
Jag skulle vilja säga nästan att AvA nästan gör låtar bäst när de är instrumentala, även fast Toms röst kan vara grym oftast.
.
Nu är det dags för att sova. Jag vill vara pigg imorgon när det krävs mycket koncentration!
Sov Gott Ni!

Kommentarer
Postat av: Elin

Saknar fotosessions..

"kan vara grym oftast" Hihihihihi XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback