Poster.

Våren är här i Stockholm! Sol och allt. Känns fruktansvärt skönt.
Igår natt sov jag på skolan och när jag var göralös så gjorde jag en affisch på en gammal film jag regisserat. Haha. Det är väldigt kul att göra posters.
Affischen
.
Här är filmen förresten. Den är uppe i fel format men ni får tåla det så länge.
-
Förövrigt letar jag efter sommarjobb men har inte så mycket framgång där! Ska fortsätta leta så får hoppas att jag hittar något snart.
.
.
Igår när jag kom hem la jag mig i sängen för att se på "Silent Hill" (som jag sett hur många gånger som helst men det var så längesen). Jag somnade efter ungefär en halvtimme in i filmen (klockan 8) för jag var så trött. Inatt har jag sovit i totalt 13 timmar! Helt underbart! Är jättepigg nu!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jobbsökandet är en pina, indeed. Söt film :)

Postat av: sanna mamma

as bra film ju fan ja e impad...



ååååå regi Camilla halvarsson....lätt värt

puss

2010-04-24 @ 19:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback