mmmmm.. nytvättat.

Idag dog min farmorsmor Ingegerd. Eller rättare sagt inatt. Kan vara därför som jag vaknade typ klockan fyra inatt och inte kunde somna om, för det brukar jag aldrig göra annars. Sen har jag typ gått runt och tänkt på det hela dagen som om jag kände på mig det. Creepy. Så det lär väl bli begravning nästa. Aja, nog med det. Idag har det varit en ganska alldaglig dag. Inget direkt speciellt.

Appropå begravning, varje gång man går förbi ett hus på samma gata som gamla teatern (eller vad det heter) så luktar det nytvättat! Mm, det är så att man skulle vilja stå där och inte göra annat än lukta. Så nu vet ni det också. Nytvättat måste nog vara något av de bästa dofterna som finns. Äe, jag har typ hjärntorka idag, palla skrivas mer då. Nope.

R.I.P <3

"It's not that I'm afraid of dying, I just don't wanna be there when it happens."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback