Limping me.

Den här bloggen kommer bli en sånhär det-är-så-synd-om-mig-blogg. Jag har nämligen ont i foten och halva benet. Jag haltar till och med när jag går.  Orsaken: förrförra tisdagen (alltså förra veckan) hade vår klass friluftsdag och jag "åkte" spark på storsjön. Jag vet inte om man kan kalla det åkte eftersom sparken mer var en börda än nåt hjälpmedel. Hur som helst jag släpade spark på storsjön och då fick jag nått fel i foten för jag måste ha stått olämpligt på den eller något i den stilen. Eftersom jag hade ont i foten gick jag lite annorlundare så då fick jag ont i vaden också. Det har alltså hållt i sig sedan förra veckan men inte nog med det.. Idag åkte vi skridskor där bredvid badet och det första jag gjorde var att ramla på rumpan så nu har jag ont i ena skinkan och fick skavsår på köpet efter skridskorna. Så, nu kan jag dra en lättnadens suck. Mitt "emotalk" är över ;) 

"I always end up chasing you!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback