A Whisper..

Jahapp, och så var vintern tillbaka och vi fick bara njuta vårväder i ungefär en vecka. Inte nice! Ge mig lite sol då!

Idag har klassen hängt tavlor på restaurang Palmen där HR-eleverna lagar mat. Det var en aning svårt att bestämma sig och planera tavlorna men jag tror att det blev ganska bra tillslut. Vernissage blir det på torsdag nästa vecka! Be there! Det slog mig härom dagen att jag faktiskt inte har en enda sovmorgon på mitt schema. Det senaste jag börjar är 9.05 och jag tycker inte att det är sovmorgon på riktigt. Jo just det, idag gjorde vi våra val inom bildområdet och jag valde Foto B och Grafisk Kommunikation A ! Längtar till nästa år fast ändå inte.. Vill absolut INTE ta studenten egentligen.. Fast på ett sätt vill jag det. Särskolan hade en Elvis-konsär i Aulan idag, typ ascoolt!
 
Ja just! Dagens födelsedagsbarn är Simon, 18 idag, Congratz!

Det har varit ganska tomt på läxor ett tag men nu börjar dom hopa sig igen och som vanligt känner jag mig lite smått stressad på grund av dom. Och snart är det nationella prov också.. fan.. Jag måste få VG på mattedelen annars får jag bara G i A-kursen. I och för sig är ju G bra men det är inte vad jag satsade på från början. Jag har blivit en plugghäst har jag upptäckt! Ända sen jag började i ettan har det bara blivit så mer och mer. Vilket är ganska bra i och för sig!

image7Bild tagen av Daniélle!



"It's times like this, it's obvious"

Kommentarer
Postat av: sanna mamma panna

AAAAAAAAAAAAAAAAS fin bild på dej apan..jihaa vet du hur fint de e med svart viiiiita bilder....:)
puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback