Build A Bridge To Your Mind

Igår bakade jag kladdmuffins. Dom blev faktiskt hyfsat goda tycker jag! Nina och Cizsi inspirerade mig så fort dom sa att dom höll på och bakade dom^^ Så då var ja ju bara tvungen.

Idag bär det av till mamma i alla fall och imorgon blir det majbrasa i Brunflo med Hanna, Belinda, Peter, Hannes och några av Peters kompisar. Sen ska Hanna och Belinda natta över hos mig. Looking forward to it yes. 
Madde kommer dessutom från Örebro och bor hos oss imorgon och några dagar framöver så det blir mkt trångt hemma hos oss imorgon men det finns goda planlösningar att sova på så det fixar sig!
 
Snart är det nationella prov i både Matte och Engelska B. Engelskan är ute först. Reddan på måndag efter lovet kommer det första provet.. Jag har förberett mig genom att läsa Johnny got his gun för andra gången, hoppas på ett större och mer varierat ordförråd på det viset. Det funkade ju sist jag läste den så det kanske funkar nu också;) Hur som helst så kommer jag ändå vara nervös inför det.. Åsså hörde jag att min lärare sa att man inte fick ha med sig godis in på provet :O oMg! Jag måste ju ha något att tugga på för det går mycket bättre att koncentrera sig då! Så jag tänker helt enkelt hamstra ett stort lager tuggummi i väskan och i byxfickorna innan jag går in! Dom kan inte stoppa mig. Åsså tänker jag ta med mig en flaska med nått gott att dricka.. Och öronproppar för då hör jag inte dom andra skriva,, man borde få ha musik.. går mycket bättre att skriva då också:( Dumt prov..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback