Silent Hill

Silent Hill är en serie fruktansvärt bra tv-spel, och en fruktansvärt bra film med makalös musik.. Jag älskar Silent Hill. Jag ville bara påpeka det.. Den som inte hört musiken än borde göra det. Udda men så jävla bra.

Nu har snön äntligen börjat tina bort och vi rör oss sakta men säkert mot sommar. Idag har varit en ganska grå och kall dag men vårkänslan finns ändå där på något sätt. Imorgon ska jag och Daniélle fota hemma hos henne. Min gitarr ska vara med som modell, yaay! Senare ska vi vara hemma hos mig och kolla på filmen "My Blue Berry Nights". Myspys det ska bli! Jag ska sälja min moppe. Det är ingen mening att ha kvar den ifall den bara ska stå i mormors garage och förfalla. Dessutom behöver jag pengarna, till körkort bland annat (och lite till sommaren).

I förrgår var jag och mamma på Jonas Gardell! Fan vad han äger.. helt sanslöst. Han pratade om att vi alla är tillfälliga gäster i varandras liv och det är så sant. Ingen kommer någonsin att vara med i ditt liv för alltid. Men man behöver ju inte deppa för det utan det är bara så det är!
"That's the way of the world" som vi sa idag på psykologilektionen under en intensiv men hysteriskt rolig diskussion om mannligt och kvinnligt. Vad ÄR egentligen typiskt manligt respektive kvinnligt idag? Skitsvårt.. Man måste ju ha BELÄGG för det man säger.






"It's bringing out the worst in me"

Kommentarer
Postat av: sanna panna

JAPP gardell är KUNG...
Ägarn...
jag fick typ as ont i skallen ja de va bara att åka hem o NANNA.....

Postat av: Pebban

Ah silent hill e så jävla underbart, går lite imot strömen där och säger att 4:an e bäst faktiskt.
Jag sa ju att det va en bra spelserie ;)

Akira Yamaoka är kung för övrigt, en av de bättre kompositörerna. efter Nobuo Uematsu då såklart :P

2008-04-07 @ 19:51:14
Postat av: Timelim^^

Jag har MVG i Psykologi^^ Ända på min skola som fick det^^

2008-10-22 @ 20:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback