Metaltown i Göteborg

Hemkommen från Göteborg sen i måndags morgon med nattåget. Det har varit en helt fantastiskt rolig resa! Bäst av allt var In Flames och när vi käkade på Hard Rock Café, trots att det var dyrt så var det värt varje öre. Man måste ju kunna unna sig något dyrt i matväg någon gång. Jag skulle lätt kunna tänka mig att se In Flames igen, dom var så bra :O !

Slutet på In Flames konsert 
-Som ni ser stod vi ganska nära scenen och såg hyfsat bra ändå.


Van Halen-signerad jacka från en turné
-Vi satt under denhär när vi käkade på Hard Rock Café. Det var coolt!

Min mat på Hard Rock Café
-Jag beställde en New York Strip Steak och den smakade gudomligt gott!


-Klas, Jag, Tobias och Andreas påväg hem.

METALTOWN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback