Smile!

Idag har varit en varm varm varm dag! 27 grader i skuggan kanske? Jag, Niklas, Pappa och Susanne åkte in till krogstråket och käkade god grillbuffé i ett av tälten där Linneas kompis jobbade. Det var jättemYs att glida runt på stan lite i värmen tkr ja. Doppade fötterna i Storsjön vid Badhusparken dessutom.

Efter att vi kommit hem la jag mig på gräset och solade ett litet tag, jättemYs! Coldplays nya Viva La Vida är sjukt bra!:O
Btw: den 30 oktober spelar In Flames på Annexet i Stockholm och jag vill dit! En biljett kostar 325 spänn, så jag tror jag ska köpa en och en bussbiljett och sen hoppas på att man kanske kommer kunna bo i HannaMs familjs lägenhet! Vore Heaven on earth det.. Speciellt om man åker några stycken!
Jag och HannaM har dessutom bokat tatueringstid till den 14 November så nu är jag på jakt efter den perfekta bilden! Vare sig den kommer från en bok, dator, låt, genom ett moln eller mitt eget huvud så är jag nöjd. Bara den är perfekt så!

Just det, ikväll åt vi glass med varma hjortron också jävligt gott!



smile because it happened rather than cry because it's over.

Kommentarer
Postat av: sanna panna

sjukt gott jaaaa hjortron o glarre kan de bli bättre på SOMMARN,,,,näää kan de inte...

DU de va lite vääl varmt på stråke duuu..

puss

2008-07-27 @ 22:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback