Jag och Hanna och Mardrömmar

Jag och Hanna hade varsina jättehemska mardrömmar i natt så båda vaknade av dom. Jag drömde att Nova flippade ur och attackerade mig och katterna. Det var massa mer också som jag inte kommer ihåg men typ klockan 5.50 vaknade jag med ett ryck och hade assvårt att somna! Det var ganska längesen jag hade sånnadär panikmardrömmar:O Alltid lika jobbigt dock för känslan som man vaknar med är krypande creepy:/

För övrigt hade jag ett tal på svenska-B-lektionen idag och det gick faktiskt överraskande bra :O Kanske tillochmed att jag får MVG, yes isåfall!

Nu ska ja kolla på film sen sova, förhoppningsvis utan mardrömmar denhär gången:)

På Fredag blir det party party med Becka och Ylva! Woho!! Sen på lördag blir det pubafton i Brunflo! En festlig helg med andra ord ^^ Sen ska ja träffa Sandra också på söndag=asnice!





You recieve what you give and this is like nothing

Kommentarer
Postat av: Kickan

Du är duktig i skolan du camilla.. och jag tror faktiskt att du kommer att få MVG! ler



kram!

Postat av: mamma2

DU är utmanad....

glo på min blogg :)

2008-11-07 @ 09:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback