Metal up your ASS!!!!

Kom hem från Stockholm för några timmar sen, har packat ur alla väskor och lagt tillbaks allt på sin plats. Så fort jag tog steget ut ur tåget kände jag att jag verkligen gjorde det med motvilja. Skulle viljat stanna i Stockholm ett bra tag till...
Det fanns typ inget att komma hem till, bara en massa läxor och skit som jag helst vill slippa. Men.. nu sitter jag i alla fall här på sängen, lyssnar på musik och funderar på att ta en macka och sen sova, se på film, dra nåt gammalt över mig eller något.

Det var i alla fall skönt att få vara ensam hemma när jag kom hem.

Bort från skiten och nu till In Flames-konserten:

FYFAN VA BRA DEN VAR!!!! Gosh vad jag headbangade och skrek! Gosh vad jag har ont i nacken och är konstig i rösten nu dock.. Men det var lätt värt det. Och det bästa var att jag verkligen behövde en stor fet in flames-konsert :D Resan blev lyckad och mys på nästan alla vis. Älskar att åka bort sådär med en massa nära vänner som man trivs med. Andreas har dessutom lärt mig hur man löser en rubikskubs ena sida så att allt stämmer för att kunna lösa resten av kuben. Snart kommer jag kunna göra det gott folk! Bara jag kommer ihåg tekniken så ^^

Har en känsla av att det kommer bli mycket nördande efter skolan några dagar framöver, på allt som går att nörda för min del. Gitarr, rubikskub, OC, film, musik och böcker till exempel. Aa, just det, läxor behövs också göras förståss men det är en minor detail som också kommer bli gjord:)  

Det finns inget så bra som underbara vänner säger jag er för dom kan förgylla en helt pissig dag.
 


I feel like shit but at least I feel something


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback