Verkligheten escapes me

Alltså gud, jag fattar inte vad det är med mig, jag är helt dagvill på senaste tiden. Och tappat greppet om verkligheten har jag också gjort :S Vid flera tillfällen idag när jag skulle dricka så bara hällde jag utanför munnen så det kom blött överallt. Det var som att jag hade glömt att man var tvungen att öppna munnen för att kunna dricka! Och vid upprepade tillfällen dessutom.. come on!
Sen är det typ som att jag är närvarande men ändå frånvarande för det kan dröja jättelänge innan ja fattar att folk snackar med mig åsså har dom gjort det i kanske flera minuter men ja har inte märkt nått.. Och för att inte glömma; när jag reser mig upp för att göra något och så fort jag står upp så har jag glömt bort vad det var jag skulle grejja.. ja fattar nada:S Min hjärna vill tydligen inte vara med längre i alla fall:P Den svävar nån helt annanstans medan jag strosar på här nere för mig själv.

Kommentarer
Postat av: Kickan

Hahaha.. du är för härlig du syster!



Jag ville bara spy!! haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback