18 år och so far

I torsdags fyllde jag 18 år och jävlar vad roligt jag har haft sen dess, i tre hela dagar har jag bara njutit av tillvaron. Tänk om det var så jämt :) Många presenter blev det också! En av dom använder jag just i detta nu och det råkar vara en BÄRBAR DATOR! Jag fick den av min underbara släkt på pappas sida och ni ska bara  veta hur chockad jag blev när jag kom in i rummet hos pappa och fick se en bärbar som låg på sängen med blombukett och allt! Jag trodde seriöst inte att det var min, trodde att det var något slags skämt^^

Sen har det ju varit tårtkalas hos mamma på torsdagen (följt av ståuppkomik med Björn Gustafsson, Måns Möller, Özz och Soran på folkets hus!!!) och sen umgänge följt av krogen på fredagen! Sjukt trevligt! Åsså fick jag en massa as-schyssta presenter av alla :) Fast det är ju trots allt inte presenterna som har gjort domhär dagarna till en himmel (dom har bara varit med och påverkat i hörnet) utan det har ju alla människor runt omkring mig gjort. Taaaack för underbara dagar!!!!  jag FÅR använda tändare.




"That's the way things are sometimes
Most of the time"
 

 

Kommentarer
Postat av: Kickan

Vad bra att du fick en toppen dag syster! :)



Kramar!

Postat av: mamma2

jaajaaamensan...

dota hahahaha puss

2008-10-22 @ 11:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback