Utmaning av Kickan

  Jag har blivit utmanad av Kickan (kick86.blogg.se)


Vad ska du göra i helgen? Jag har redan gjort saker i helgen, som att ha fyllt år och haft det allmänt asnice, så jagär nöjd jag !

Vem ringde dig senast? Mamma:)

Senaste piercingen?
Jag VILL och jag SKA pierca mig i läppen

Har du fått en komplimang idag?
Jaa

Pratar du fortfarande med den personen du kysste senast?
 Ja

Vilka länder har du varit i? Sverige, Domenikanska Rep. och Norge

Är du kär? Näe

Vad har du ätit idag? Tårta, Nudlar, Mackor, lite godis

Vad var den sista drömmen du minns?
Att jag åkte inlines någonstans, Kickan va med i drömmen också men sen minns jag inte riktigt vad den var om:P

Husdjur?
Jaaa!

Har du pojkvän/flickvän?
 Nepp

När spydde du senast? Sista fredagen innan skolan började igen efter skolan.

Vem var du i Stockholm med senast? Hmm.. Mamma tror jag kanske

Vem var du i Gbg med senast?
 Tobias, Andreas och Klas!

Vem såg dig gråta senast? Hanna tror ja 

Vem såg dig skratta senast? Någon i familjen tror jag, jag och skratt är inte särskilt separerade så det är svårt att veta

Vilket humör är du på nu? Jag är lite sömnig men samtidigt rastlös

Vilka festivaler ska du på? Vet inte, det är så långt kvar till sommaren.

Vem vill du kyssa nu? Jag planerar inte det så jag har inte tänkt på det :P

Vad vill du helst göra nu? Spela gitarr

Favoritsport? Att kolla på - Hockey (tror ja:S) annars är jag inte ett så jättestort fan av det. Basket är kul!

Antal ärr på kroppen? Oj oj, det är nog många det, många katter som rivit mig genom åren ^^

Antal blåmärke på kroppen? ett

Favoritspel? Vet inte just nu för jag orkar inte tänka efter:)

Vad har du gjort idag? Lyssnat på musik, firats av släkt, lite sånnt.

Vad ska bli kul? Att få se vad som händer i framtiden

Vad sa du till någon senast? "du med"

Vad står det i dina 2 senaste SMS? like I would tell you that huh? ;) 

Bästa känslan? Att känna att man är nöjd med tillvaron (kanske också kallat lycka)

Din första tanke när du vaknar? Vad jag drömmde tror jag

Vilken ringsignal har du på din mobil?
"Incoming *swwwoooooch* he he hehe" Worms.

Har du någonsin varit kär?
Njaaaaeeeaaeeeaaaeaaaaeaaeaeaaaeeeeaa.... Depends

Vad har du på dina väggar?
Hos pappa: Lampor, Hos mamma: mest affischer och tavlor

Vad har du under sängen?
Tror inte det finns nått där förutom inbillade spöken och läskigheter:)

Ser på? Datorskärmen just nu då;)

Lyssnar på?
José González just nu

Om du fick träffa vem du ville, död eller levande, vem skulle det vara?  Tom DeLonge

Vad vill du bli när du blir stor? Jag vill jobba med att skapa film

Hur skulle dina vänner beskriva dig? Säkert snäll och glad 

Vilket var det lyckligaste ögonblicket i ditt liv?
Det är så många fast på så många olika sätt av lycka

Vad skulle du vilja vara världsmästare i?
Att spela gitarr om man kan vara världsmästare i det ^^

Vilken kroppsdel klarar du dig utan?
Jag säger som kickan, en tå..

Vilken superkraft skulle du vilja ha?
 Tror jag skulle vilja vara osynlig men kanske också att kunna flyga eller något annat trevligt

Vad är du beroende av?
 Tankar och drömmar

Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
 Någon som är jävligt bra sällskap!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötaste du^^

2008-10-22 @ 19:54:30
Postat av: Kickan

SV: Hehe,jag vet inte när jag ska fara hem:P

När det är slut på jobb;)



Sakna dig med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback