Lov!!

Just nu är jag hos Tim! Så lycklig över att jag har fått spendera i princip hela helgen med honom den underbaringen<3 Imorgon ska vi på badet och gå på relaxen också, snacka mys!

Förövrigt åker jag till Stockholm på tisdag med HannaM, Tobias, Peter och Andreas för att se på In Flames, det kommer nog bli underhållande^^ Och sen ska ja göra en hemlig sak på tisdag som folket kommer att märka efteråt men mer säger jag inte om det;) Det får ni seeee!!!'
Btw, ikväll när jag och Tim gick ut med hans hundar såg jag ett stjärnfall för första gången på jättelänge:O





Roller coaster favourite ride,
let me kiss you one more time<3



Kommentarer
Postat av: Kickan

Är det din pojkvän camilla??:)



Kickan vet kanske vad du ska göra.. fniss.. :)

Postat av: ClayClay

Hej hej. Hur går det med dig och Tim?

2008-11-04 @ 18:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback