Fikadag!

Ibland undrar jag om det är någon, någonsin som läser min blogg överhuvudtaget? Varför bloggar jag?!  Vem vill läsa min blogg? Vad är meningen med livet? Näe men skämt åsido, jag undrar faktiskt om jag skriver om något av värde alls ibland.

Som jag sa igår så planerade jag i min hjärna att ta med skönt folk till tings för en invigning av höstfikaperioden och det lyckades! Drottning, Miss Bövel, Queen of sorrow och Maruschka (dethär är inte mina låtsaskompisar, vilket namnen kanske kan få de att framstå som, utan det är faktiskt bara kodnamn) hänkade på mig i mitt förslag vilket var väldans trevligt! Vi satt där och fikade ett tag och babblade på om det mesta och sen gick jag och Queen of sorrow därifrån för att vi skulle till Skivhörnan och H&M. Skivhörnan som stänger ner snart nu i September (buhu i mitt hjärta!!!) hade utförsäljning 70% på nästan allt i hela butiken. Dom sålde till och med ut alla möbler! Jag hittade en OC-affisch som jag bara behövde ge 19 kronor för då ordinarie pris varit 65:- ! Jag hittade också en liten present till Little Miss D som fyller 18 år i oktober (presic som jag)! Den affischen åkte upp på väggen ganska omgående efter att jag kommit hem från ninjutsun kan jag säga^^

Det känns som att denhär dagen har varit extra fylld av givmilda människor. På Religionslektionen fick jag godis utan visare av Miss A! Nice! Efter sista lektionen (Religion) kändes min hals ganska fucked up och jag stod vid skåpen och kunde inte sluta hosta. Då gav Nachtengel mig en näve äppelhalstabletter bara sådär! Asnice! När jag klätt på mig och the fika-crew skulle ner på stan ville många att vi skulle ta bussen men jag hade inte så mycket pengar så jag sa att jag skulle gå men då säger Drottning att hon bjuder mig på bussresan! Fett schysst! När jag kommer till träningen och säger att jag är sjuk och bara ska sitta och titta på så säger tränaren att det finns vattenkokare och tepåsar i köket och att jag kan känna mig som hemma, mys! Och efter träningen köpte Lachance tre godisbarer för 10:- och jag fick en, fett nice!
Jag undrar om jag gjort mig förtjänt av denhär plötsliga givmildheten. En sak är i alla fall säker: folk kan räkna med min givmildhet ett bra tag framöver:D

Igår åker jag till Örebro med mamma och janne och Nova som sagt. Wish me luck! I'll be back on sunday:)

Kommentarer
Postat av: mamma sanna

JAG LÄSER ALLTID DIN BLOGG O DE GÖR KICKAN MED...

keeep going keeep going.....

kraaaaaaaaam

2008-09-26 @ 10:12:42
Postat av: Lelle

Jag läser alltid jag också! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback