Åker 22 aug!

Jag känner mig omotiverat trött idag och ska nog bara se på en massa filmer hela kvällen som det känns. Har varit trött ända sen jag vaknade..

Har trots min trötthet idag ändå fixat klart lite saker inför flytten! Bl.a. fyllt i CSN-papper så jag ska få inackorderingstillägg och så har jag bokat tågbiljett samt skrivi ut tunnelbane-kartor (noOb som jag är) XD Det kan faktiskt vara bra att ha den första tiden! Jag har skrivit ner saker som jag ska ha med mig till och med.

Jag längtar som ett as just nu tills dagen då jag åker ner. Känns ganska skönt att få se nått nytt.



"So I jumped up trying
to feel like an angel flying.
Watch out for the power lines
unless you wanna die."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback