Första dagen i nya skolan.

Ja men det gick ju riktigt bra detdär! Verkar bli intressanta klasskompisar^^ Fast egentligen är det lite för tidigt att veta men det är mitt första intryck. Den här klassen kommer inte slå min förra men kommer nog en bra bit på vägen XP Jag är inte den enda som är född 90 heller, det känns betryggande!

Efter skolan mötte jag Peter och Hanna. My GOSH vad skönt det var att få se två välkända ansikten. Kändes så nära hemma jag kunde komma just nu:) Skulle vilja hem och äta spontan-tårta med Andreas eftersom han fyller år idag, fast han har lovat att skicka en tårtbit så jag får väl nöja mig XD Förövrigt saknar jag att kunna cykla överallt jag vill, när jag vill!

Nu ligger Immis nya uppe på Spotify. Me Likes!




"I knew the odds were I'd never win."

Kommentarer
Postat av: Ante

Spontan-tårta is the shit!

2009-08-27 @ 15:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback