Yran: Dag2

Ikväll var det många fler folk på yranområdet kändes det som. Lite svårare att förflytta sig smidigt. Men nog gick det allt!
Bättre väder fick vi idag också! Inget regn som igår, så det är jag verkligen tacksam över. Hoppas på likadant väder imorgon.

Tjao, ett axplock av artister som jag såg idag var då Veronica Maggio, Mew, Await the End, Ulf Lundell, A Camp m.fl. Älskade när Veronica körde Dumpa Mig, Stopp och Jajaja!! Det är dom jag lyssnat mest på förutom 17 År och Gammal Sång tror jag. Vid tiden för Mew var jag ganska så jäkligt trött.. Så jag körde slut på mina sista krafter, sen stod ja bara å stirra och lyssnade på musiken och sen kände jag att det fick bli hemgång, kunde inte ta in så mkt mer! Så, nu är det bara en liten dag kvar på yran. Det blir president-talet imorgon, ser verkligen fram emot just det!

Jo just det! Var hemma hos farmor en stund och hälsade på med faster innan yran också. Det har jag verkligen längtat efter! Fruktansvärt mysigt och trevligt:)

I'll be leaving soon o.O





"And no love in the world
Not even yours
Could satisfy me"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback