Vintermörker!

Idag är en dag då det inte känns som om det gått en dag. Vid tre är det typ redan mörkt! Dessutom känns det lite som efterskalvet av julafton. Bästa högtiden på året har redan varit och man är lite trött och seg liksom.
Jag förstår folk som hamnar i vinterdepressioner och blir ovanligt trötta i vintertid. Man får nästan inget ljus! Imorgon ska jag kliva upp tidigt och gå ut och hitta på nått i snön tror jag. Kanske ta en promenad med min mp3 och en hund möjligtvis!
Snart är det i alla fall nyårsafton. Får se till att hitta på något riktigt roligt då och hitta massa härligt folk att skåla in nya året med.
Vad tycker ni om vintermörkret - Mysigt eller deprimerande?
Själv får jag nog ändå säga övervägande mysigt!
.
.
.
Nova busar!
Nova busar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback