Projekt, projekt och projekt!

Nu har skolan kommit igång igen och det känns verkligen. Just nu har jag cirka fyra skrivarbeten som ska vara inne denna vecka och nästa. Varav tre av dom är ganska stora. Men faktum är att det känns skönt att ha kommit igång igen:O Jag känner mig faktiskt väldigt taggad inför denhär sista terminen och det känns som att mina betyg är påväg upp! Goin' up, yeah bäjbää yeah!!

Hade en extremt rolig utekväll i fredags också med tjejerna och Adam^^ Träffade en massa trevligt folk som jag inte träffat på aslänge och dansade och skrattade! Jag älskar sådanan kvällar och jag hoppas på fler:)

Nä, nu måste jag fortsätta skriva på min projektrapport och sen måla en akvarelle:) Fast akvarellen måste jag ju inte måla, jag bara känner för det, det var längesen jag använde det.




Please don't remind me
put your past behind me
it shines so bright it blinds me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback