Cupcakes!

Kära, kära, kära (om än väldigt få) läsare! Idag har jag för det mesta lyssnat på musik och tagit med hundarna på promenader. Har hittat väldigt många nya intressanta bloggar också! Älskar att strosa runt bland en massa folks bloggar och läsa om vad andra pysslar med eller tänker på under dagarna. Det ger lite inspiration och insikt!

Faktum är att jag häromstunden kom in på en blogg där en person hade bakat cupcakes. Och skit också vad jag blev jättesugen på att baka sådana! Speciellt eftersom jag aldrig smakat sånna. Tror jag ska baka några när jag kommer hem till mamma i veckan. Funderar på att dra ut på stråket imorgon kväll dock så mina cupcakes kanske får vänta till på lördag. Det är bara att säga till om ni vill vara med på mitt cupcakes-expriment ^^ Kan bli intressant. Och gott. Kanske o.O

Huset här på Ranchen håller på att målas om btw. Det blir väldans trevligt tillslut! Det är lite kul att ha folk omkring huset faktiskt! Haha jag blev mest förvånad av "the flying man" utanför mitt sovrumsfönter XD Kändes som om man bodde i ett höghus där fönstren ska putsas^^

För övrigt såg jag på SuperFat VS. SuperSkinny också idag. Jag vill gå upp i vikt! Ska börja träna en massa nästa vecka. Det blev dött med typ all träning vid studenten.. Jävla stressperiod. Jag är sjukt glad att jag inte ska ta studenten igen! *pust* Och jag är sjukt glad att jag tagit studenten.

Bikt-time
På en av mina promenader med hundarna idag så drog Billy och Kevin in mig lite på en grannes tomt. Åsså BAJSADE Billy där!! Och sen direkt efter det (typ innan han ens hann skita klart) upptäckte båda hundarna FÅREN som stod i en hage en bit bort. Det innebar genast dubbelt så mycket dragande och Kevin började skälla på dom stackars fåren. Jag hann inte ens ta upp bajset.. (!) Okej, det var ju liksom inte MITT PÅ gräsmattan men vafan.. nära inpå *blush* Förlåt kära granne. Jag tyckte bara det kändes dumt att gå tillbaks hela vägen för att ta upp jättelite bajs.. Det var inte meningen.
Men hey!  Bättre lite skit i hörnen än ett rent helvete, eller hur? =D

Det blev en lång blogg idag. Jag fick ett blogg-infall helt enkelt. Känner mig väldigt inspirerad just nu. Kreativ. Vilket betyder att jag måste spendera denna välförtjänta energi snart!! Jag ska köpa material till att göra ett halsband. Har en idé som kommer bli ascool om den funkar :D Första hållplats: Panduro när jag kommer till stan I guess^^

"Thank you"


Kommentarer
Postat av: mamma2

hahahahahahaha du e gos....

bajs kev..nä skit i skiten ingen ide de regnar bort iaf så hahahahahahaha....loppan

kram

2009-07-24 @ 18:53:20
Postat av: mamma2

NY BLOGG....vem gjorde den???

hihi SNYGGT...

2009-07-25 @ 08:42:12
Postat av: Orb

Läs min jätteintressanta blogg! Haha

Postat av: Kickan

snyggt camilla!!

2009-07-25 @ 13:55:18
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback