Wierd?

Jag har fastnat för en låt med Imogen Heap. En av hennes lite äldre låtar. Och ja gillar videon också på något konstigt vis^^



Asså, har ni nån gång önskat att ni var ful? XD Alltså, typ som.. fan hur ska ja förklara.. Jo men alltså, har ni nån gång funderat på hur ni skulle bli bemötta av andra människor om ni såg ut annorlunda? Det funderar jag på ganska mycket! Är det nått konstigt? XD Jag trivs ju med hur jag ser ut och så för det mesta men ibland skulle jag vilja vara... ful? Hahah åååh, det går inte att förklara. För inte direkt ful men.. annorlunda XD Fuck it! Det är bara jag som tänker knasigt XD


"Will the next love be the real one?"

Kommentarer
Postat av: mamma2

typ ha nån sjukdom?

CP?

vad?

så man ser weird ut som du säger :)

du är knäpp hahaha

2009-07-21 @ 09:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback