Arbetssökande!

Kära Blogg!! (efter en period av bloggtorka)
Det är med stolthet jag presenterar mig själv som klar med min gymnasieskolgång! I fredags tog jag studenten och det var en sjukt rolig studentdag! Flaket var allra roligast men studentfesten hemma på Ranchen var inte så tråkig den heller med släkt, Guitar Hero och en massa presenter och god mat och annat trevligt folk:) Kvällen spenderades på Österäng och på Rådhustrappan och ett stort tack till Elin som "tog hand om mig" där på nattkvisten... Nu såhär efteråt så känns det som om jag drömde min egen student och att jag kommer komma tillbaks till skolan på samma sätt efter detta "sommarlov" precis som vanligt. Det har nog inte riktigt gått upp för mig ännu att jag inte kommer att återse mina klasskompisar på samma sätt igen. Antar att det kommer gå upp för mig när jag flyttat till Stockholm och tågar in på den nya skolan där jag får möta min nya klass (som för eran information bara kommer bestå av 16 personer, hoppas för mitt eget bästa att det är 16 jävligt genuint trevliga personer så dom väger upp för min bästa ESBD06)

Plötsligt fick jag en sugande lust att spela Ty the Tasmanian Tiger och Rayman 3!! Det är en sån dag idag. En tv-spels-dag. Man kan inte säga att sommaren inleddes med strålande väder ju direkt. Det har väl mest varit regn sen dagen efter studenten och mulet och sen regn igen om vartannat. Fast än har sommaren bara börjat och jag tror på ett jättebra väder snart! Nästa vecka ska ni se att det är strålande sol varje dag.

Kanske borde berätta lite om vad som är på gång då. Jag har i alla fall börjat åka skateboard! Håller på att lära mig sakta men säkert att göra bra ollies så det ska nog bli guld det sen när jag lär mig mer:) I studentpresent fick jag en akustisk gitarr av mamma och Janne som jag tror blivit spelad på varje dag sen dagen jag fick den^^ Igår upptäckte jag att man kunde koppla in den till min förstärkare.. det jag däremot INTE upptäckte var att min kära kusin Melvin hade höjt upp ljudet till max på min 100 watts Marshall.. hum.. ne men okej, då blir det RUNDGÅNG uppe på det också.. Jag höll på å dooog! Rutorna skallrade och jag tror att en bit av min hjärna flög ut ur huvudet för sen var jag  helt skakis och hade ont i huvudet hela dagenXD Ska just i detta nu åka iväg och kolla på studentbilderna som ja ska skicka runt som tack-kort till folk sen:) Det ska bli spännande att se hur dom blev! Mer blogg sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback