Blink till folket.

Måste säga att jag är ganska nervös och stressad inför alla dessa val som finns tillgängliga till alla slags högskolor och folkhögskolor och KY-utbildningar och bla bla blaaaa.. Därför måste jag gå till syon så fort skolan börjar igen. Det skulle behövas lite hjälp här om man säger så. Vet inte HUR många olika utbildningar jag har funderat på att söka till.

Snart tar man då studenten. Japp, studenten, denna efterlängtade(!?) student. Den som man iaktog som liten människa när man gick på lågstadiet. Man tänkte "stora, stora, asglada, galna människor på flak som äntligen avslutat skolan efter så många år".
Nu när studenten känns så nära på något sätt (så nära men ändå så långt borta) så är det lustigt, som att studenten alltid skulle vara en sak för alla andra, en sak som är jättelångt bort i framtiden. Det är som att man drömt en dröm och nästan glömt bort den och plötsligt så återkommer den igen. Men trots allt så har nog inte min tanke från lågstadiet förändrats så mycket sen då, en del ändringar bara. "små, små, asglada, galna människor på flak som faktiskt avslutat skolan efter så många år, vad ska dom göra nu?"

Ska välja tre låtar att bidra med till flaket, though call.. En sak är i alla fall säker, en blink-182 blir det :D


Kommentarer
Postat av: Lelle

Asså blire fest på Ranchen eller?

Långbord å såååååå!!!

Du å bro?

JAG VILL!

Postat av: Kickan

Gud vad roligt att du&bror tar studenten snart...

DÅ ska vi skåla! :)

2009-03-16 @ 00:20:20
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback