Antagningsbesked

Det har varit lite dött på bloggen ett tag. Det är på grund av allt som varit i görningen. Det är så mycket att tänka på och göra nu innan studenten ska ni veta! Till och från har det kännts som om man inte ens haft tid att sova!

När jag kom hem från skolan i typ onsdags sa mamma plötsligt
"Det har kommit ett brev från Sundbybergs folkhögskola till dig!"
Jag blev så nervös att jag nästan inte visste om jag skulle öppna det eller inte. Tänk ifall jag inte har kommmit in? Eller tänk ifall jag HAR kommit in??! Jag visste inte om jag ville eller inte ville komma in egentligen. Att komma in skulle betyda en riktigt stor förändring och att flytta från en massa personer som jag tycker är helt underbara, att å andra sidan inte komma in skulle betyda att jag misslyckats med något jag egentligen vill.
Var tvungen att låsa in mig på toan för att öppna det XD Sen för att inte dra ut på lidandet nå länge slet jag up kuvertet, gläntade på öppningen, spanade ner mot papperet

"Antagningsbesked
Du har blivit antagen till filmlinjen"

VA?! JAG KOM IIN!!!
Så nu blir det flytt till Stockholm efter sommaren. Det känns lite som sista sommaren med gänget om ni förstår vad jag menar. Jag är liksom deppig på något sätt samtidigt som jag är så jätteglad och stolt att jag kom in och att få utforska något nytt. Jag vet att jag kommer storlipa dagen jag ska flytta..! Och jag vet att jag kommer känna mig ensammast i hela världen när jag väl är där. Men något som gör mig lite tryggare och gladare är att Hanna, min kära HannaM ska flytta dit samtidigt. Kanske att jag kommer bo med henne väl där nere också:)
100 pers hade sökt, 16 platser fanns, jag kom in, det är helt fantastiskt^^

Kommer storlipa på studenten också.. känner mig som en jävla lipsill -.-

Menmen, skräckblandad förtjusning är min vardag just nu.

Ni får lova att inte glömma bort mig här hemma. Kommer ju hem på lov och en del helger säkert :) (vilket är den enda tanke som skänker mig lite tröst i dessa tider)


Kommentarer
Postat av: Alex

Men.. GRATTIS! :D



Flytta till Sthlm, fan vad nice också! ^^

2009-05-30 @ 21:33:09
Postat av: Lelle

Grattis Sis!!

Du kommer aldrig vela flytta hem igen, det lovar jag!

Första tiden är lite jobbig det tyckte jag med när jag flyttade till Gävle men det går över!Det här blir toppen!!

Postat av: mamma2

**GRATTIS***

men lova o komma hem jööö....annars får ju vi åka ner om vi ska få se dej nått :)

grattis igen :)

2009-06-03 @ 08:25:18
Postat av: Kickan

Grattis till allt :P

2009-06-06 @ 16:43:31
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: Sandra

Härligt Cammen! GRATTIS! <3 Kommer att sakna dej enormt mycket.

2009-06-07 @ 14:20:55
URL: http://sandrabodlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback