Julmusik!

Titta vilka mysiga tjocksockar jag fick av mormor idag!
Sockar!
.
Nu eftersom det är första advent på söndag tycker jag faktiskt att det är berättigat att få lyssna på jullåtar! Även fast jag började liiiiite i smyg för typ en eller två månader sen. Men nu kan jag göra det utan "dåligt samvete".
Här är några jullåtar som jag tycker är jättebra: (om du har Spotify)
Ron Sexsmith – Maybe This Christmas
Leona Naess – Christmas
Chris Rea – Driving Home For Christmas
Ella Fitzgerald – Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow!
.
Kan säga hur många som helst men det vore kanske overkill..
.
Till första advent hör ju också att göra julfint hemma. Jag och mormor lyssnar på jullåtar och hänger upp gardiner o dyl just nu! Visst blir det fint?
Julmys
Imorgon, söndag, ska ja se första avsnittet av Sunes Jul. SÅ mysigt!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

sv: tack så jättemycket! :D:D

joo jag håller med, det är roligast om man vet att personen kommer bli glad av julklappen :D

Postat av: Lindaa i FLORIDA.=) svarer alle

julemusikk er så koselig :D

2009-11-29 @ 11:49:05
URL: http://lindahjohnsen.blogg.no
Postat av: kickan

MYS PYS :)

2009-11-30 @ 19:11:42
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback