Follow that dream

Jag önskar jag hade något nytt och inspirerande att komma med till er just nu! Fast det har jag inte!

Eller jo egentligen så har jag det, fast det som jag inhandlat idag är en hemlighet. Eller okej. Det är en hårfärg. Eller två hårfärger egentligen.. Men jag tänker inte säga vad det är för färg! Suplize Supliize!

Förutom det är det nog inte så jättemycket intressant jag har på hjärtat idag. Äter en tugga mat just nu! Det är gott. Jamen ni ser ju, detta kommer ingenvart XD


Jo just.. well.. jag var så väldigt rastlös förut idag att jag helt enkelt gjorde en liten menlös film. Den är verkligen menlös. Den har inget underhållsvärde what so ever och den är utan poäng. Blev mer en produkt av att jag ville sysselsätta mig. Sen är ju Windows Movie Maker the best epic redigeringsprogram there is.. NOT!

Jaja, whatevvah. Jag lägger upp den här ändå i brist på annat. Ni behöver inte se den XD

(och snälla tro mig när jag säger att vi gör far more awesome stuff på skolan XD )










"Girls can wear jeans
And cut their hair short
Wear shirts and boots
'Cause it's OK to be a boy
But for a boy to look like a girl is degrading
'Cause you think that being a girl is degrading
But secretly you'd love to know what it's like"

Kommentarer
Postat av: mamma2

Hahahahahaha du e föööö hälig du....

helt UTAN poäng ja gilla filmen ja den va bra o välgjord...ja vill oxå kunna göra menlösa filmer som inte har nån poäng, ge mej...

spekka min blogg...goooooos...

PUSS.....

2009-10-02 @ 08:44:55
Postat av: L♥tta

Vad roligt att du är med och tävlar. Glöm inte att det är inlägg nr 500 som vinner, så komentera med jämna mellanrum tills kvoten är uppnåd. :D



Jag godkänner tävlingsbidragen sakta men säkert, så man inte ska kunna ana hur många det kommit in. ;)

Postat av: Anonym

Tusen tack för att du var med och tävlade! :) Kommentar nr 500 är lagd, och man kan ta sig en titt på vem som vann.



För att inte missa kommande tävlingar,

så lägga till mig på bloglovin. :)



Kram

2009-10-03 @ 14:12:20
Postat av: L♥tta

Tusen tack för att du var med och tävlade! :) Kommentar nr 500 är lagd, och man kan ta sig en titt på vem som vann.



För att inte missa kommande tävlingar,

så lägga till mig på bloglovin. :)



Kram

2009-10-03 @ 14:12:38
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/
Postat av: Kickan

Jag gillar din film!!!! och kom hem nångång så ska vi ha kul! :)

2009-10-04 @ 19:19:41
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: Drottning

haha, meningslösheten gör den rolig. och fins nagelcksburkar är humörhöjande!

2009-10-05 @ 15:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback