19 år. Det meningslösa mellanåret!

Det har varit bloggtorka på hög nivå ett tag! Den enda anledningen till det är ett fullproppat schema och jag har liksom inte riktigt varit hemma nånting alls!
Nu har en del saker hunnit hända i och för sig så det kanske blir ett långt inlägg men what the heck!

Fyllde 19 år i fredags. Blev en snabb visit hem till mitt kära Östersund just därför. Träffade ett härligt gäng vänner och hade allmänt trivsamt varje dag! Ska tillbaks till helgen och vara där under lov-veckan och det ser jag fram emot. Då blire även Ranchen-boende som jag har saknat något helt otroligt.
Tack för alla gratulationer och presenter allihopa! <3 

Denna vecka har vi pysslat med ett ljudprojekt på skolan. Inget stort sådant men det blev rätt bra. Färdigställdes idag! Uppgiften var att berätta en händelse med bara ljud (inget prat) på 1:30 min. Kanske lägger upp det sen men förvänta er inget mästerverk!

Förövrigt har jag residerat i Lovisas hus igår eftermiddag och sov där inatt. Vi spelade piano och sjung till nattetid. Det var väldigt mysigt!
Att bo i hus alltså... vilken dröm för nattugglan! Avskyr verkligen att behöva TA HÄNSYN, som det så fint uttrycks, till grannarna när jag känner för lite piano på  nattkröken..


me in fall


"There's no one road
and we should not be the same"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback