Happy Halloween!

Happy Halloween! Eller glad allahelgons helg! Igår blev jag vampyr igen fast denna gång på Marité i goda vänners lag! Trots att gårdagen började kasst och fortsatte kasst (med vissa undantag) så tog den en helvändning på dansgolvet och framåt. Älskar att dansa och det kan få vilken surdag som helst att vändas!
Haha jag klarade ut Penumbra igårnatt också. Det var roligt men väldigt oväntat kort!
.
Denna dag inleddes med härligt datortittande när Tim och Pelle myglade! Det kom till min vetskap att ICA MAXI hade svinbilligt godis så mamma hämtade upp mig och vi åkte dit.
Väl där kikade jag runt en del och kom fram till att jag behöver en del saker till mig själv. Nu ska ja börja ta hand om min stackars hy som ja bara tvättar med vatten annars för att jag inte har ork eller utrustning till det!
.
Inhandling: Lee Stafford vaxspray messed up, Nivea visage Young, Maybelline mineralfoundation och rosa borste. OCH GLÖM INTE GODISET FÖR ALLT I VÄRLDEN!
.

nytt!

-
-
Jag går nog under benämningen vampyr ikväll med btw. Kanske borde komma på något slags täcknamn while beeing a vampire... Camillia, det lät vampyrigt. Skräckfilmskväll nästa!
Ska bli fler frisyrfoton här på bloggen, du har mitt ord Drottning:)
.
"Shall we then?"

Kommentarer
Postat av: L♥tta

Sv; Du är så välkommen att köpa hello kitty-sarna. ;D hih.



Hur är det med dig idag?

Postat av: Elin

MORS! kul att du skämmer bort dig lite, själv spanar jag in maybellins dream satin liquid whatever the name is faoundation. snart min hoppas!

Sen så har jag bästa piratnamnet (funkar som vampyr med) som jag snappade upp i en peterpan film. Låt mig presentera: Redhanded Jill



lämnar plats för amazement

2009-11-02 @ 11:14:29
URL: http://fabianskarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback