Anna Säljer Allt!

Ni vet när ni hittar en mycket intressant sida på nätet som gör att ni bara känner er väldigt inspirerade och hela sidan fyller er med en känsla av glädje? Jag har hittat en sådan sida. Idag.

http://kampanj.tradera.com/promo/annasaljerallt/


Denna tjej säljer ALLT hon äger (på tradera) och har sagt upp sig från jobbet för att resa ut i världen med allt hon äger i typ två resväskor. Jag älskar det! Vilken inspirerande människa!
Så, är ni på jakt efter fynd, retrosaker, billiga kläder och annat roligt eller bara vill känna er lite glada så kika in hennes traderasida. Ni kan också börja följa henne på twitter som jag gör. Auktionerna håller på till ca 24 September om jag minns rätt.




 

För er som har Spotify. För er som inte skaffat Spotify premium. Har ni märkt att McDonalds har en reklam som ploppar upp över hela Spotifyrutan ibland? INTE okej. Där har det gått för långt för mig. Jag kan gå med på att det finns reklam i kanten av sidan och mellan en del låtar men börjar reklamen ibland ta upp hela Spotify-skärmen (om ens för en liten sekund) tycker jag det har gått för långt! Då blir det RÖR INTE! Man blir bara irriterad. Det borde ju inte vara en reklams ändamål tycker man på något sätt. Att få en hatad produkt..


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag håller helt med om det där med Spotify, märkte faktiskt bara för nån dag sen att reklamen täckte hela skärmen... HATAR reklam! Saknar dig, hoppas vi ses i helgen. :) PussoKram

Postat av: Drottning

Do you twitt? spännande!

Anna verkar fattat grejen med att ägande av materiella ting ger en lidande, indeed. Inte för att man lyckas med det själv :P

2009-09-14 @ 23:05:23
URL: http://ratherradical.blogspot.com
Postat av: Maruschka

Värsta snygga bloggen xD

2009-09-19 @ 10:54:39
URL: http://maruschka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback