Ibland är en dröm det finaste man har.

Jag är trött, ensam och grinig. Tyck inte synd om mig. Jag får skylla mig själv.

Idag har varit en ostimulerande dag. Det enda bra var när jag vaknade och hörde att det ösregnade ute. Jag kände igen mig så mycket med vädret då nämligen.  

Fast helgen var ju allt annat än genomrutten! Goda vänner från kära hemma kom till sthlm och hälsade på! Jag blev då ganska lycklig! Tycker dom alltid borde vara här..

Jag har nu kommit fram till att den främsta anledningen till varför allt känns rätt så piss idag är för att jag längtar hem. Hem. Hem. Hem. Bara ordet hem känns rätt skönt att säga. Får väl nöja mig med det just nu. Det och att titta och känna på tågbiljetten som är bokad till vecka 44. God knows I try.

"I'm by myself more than you could know."

Kommentarer
Postat av: Kickan

NÄR du kommer hem så tycker jag att vi syskon ska festa till med en kall cider,och därefter krogen!:)



SV: Grina får man göra... när man vill! och du! jag grinade när jag skrev detta lååånga inlägg ;)

Postat av: mamma

klart du längtar hem....:)

så ere ju...men man måste väl bita ihop .....sen brukar de mkt bättre,.......

puss

2009-09-29 @ 09:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback