Ett litet tips om en tävling

Smycke från Cocoo.se


Kika in det asfina armbandet från Cocoo.se!
Just nu har Foki en awesome tävling där man kan var med och, med turen på sin sida, vinna ett smycke som man själv får välja från Cocoo. Kika in på hennes blogg för att läsa mer och då kan ju ni också tävla:)
.
Förövrigt så kan jag verkligen tipsa er om fokis blogg om ni inte redan brukar läsa den! Råkade trilla in där för flera månader sen och sen dess har jag inte kunnat sluta läsa X) Jag blir inspirerad av den.
.
.
Har inte blivit så aktivt bloggande nu på några dagar. Jag kanske ska berätta vad jag har för mig! Just nu håller jag på med min syrras nya bloggdesign nämligen så den mesta tiden inne på blogg.se ger jag till den. Jag älskar att hålla på å grejja med designen. Är nybörjare så lär mig sjukt mycket av det också. Den är nog klar snart.
På skolfronten har vi börjat med vårt första projekt. Handlar om att filma fötter. Fot-fetish-folk (haha FFF.. kul..) skulle älska uppdraget ;) Mer säger jag inte nu!
.
Så det är vad jag har pysslat med på senaste. Och eftersom jag är så efter har jag också inte förrns nu upptäckt och börjat lyssna på Paramore! Vet nu att jag haft ett kort på Hayley (hon som sjunger) hemma på mitt rum i typ ett år utan att veta vem det varit. Skämmigt jue!
För Spotifyare:Paramore – That's What You Get
.
.
.
"På nått sätt fyller jag en funktion. Jag är den som gör att alla
andra känner sig lite bättre. Som gör att dom kan säga:
Jag är rätt dålig men Jonas Gardell, han är SKITdålig!"
- Jonas Gardell
På nått sätt fyller jag en funktion. Jag är den som gör att alla
andra känner sig lite bättre. Som gör att dom kan säga:
Jag är rätt dålig men Jonas Gardell, han är SKITdålig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-23 @ 13:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback