Hemma Bäst.

Detdär ordspråket som lyder "Borta Bra men Hemma Bäst". Jag tror att en klyftig jävel kom på det.
.
Igår var det ladies night out! Först på Karibu med Elisabeth och Belinda och efter det gick jag till Max där Nina, Cizsi och Sandra väntade på mig :) Vi kan ha så jävla kul fast det är typ aslångt emellan tillfällena då alla träffas samtidigt! Det var i alla fall underbart. Har verkligen längtat efter ett sånnt tillfälle. Hela hemmagrejjen har varit Wonderbaar! Som wonderbaum under armarna i piercingar. Eller inte. heh!
.
Idag blir det att åka hem. Klockan 17.00! Mysigt att sitta på tåg men vill stanna längre i hemlighet.


"you deserve to be alive"

Kommentarer
Postat av: Maruschka

Har du vart i Östersundstrakterna xD ??

2009-09-20 @ 20:12:03
Postat av: Kickan

Jag hann inte träffa dig :(

Postat av: Kickan

Är du klar med min bloggeliblogg blogg snart? :)

2009-09-22 @ 21:13:59
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback