Etiopisk mat.

Dagen började med att vara ganska varm men framåt eftermiddagen blev det regn och lite ruskigare. Och det var allt från vädret, över till nyheterna.
Idag har jag haft reklamfotning av en dricka som är ny i Sverige. Den är ascool! Ni kanske får se nån bild sen när jobbet är klart.
Efter skolan drog jag och Josef till en etiopisk restaurang. SVINGOD mat alltså. Var längesen jag blev så mätt. Och det var dessutom prisvärt. Ligger vid tunnelbanan Rådmansgatan. Tips till alla!
.
"Jag skulle vilja beskriva det som lite mer molnigt!" Chokladmousse alltså.
-
Karin förgyllde min kväll!
.
Åsså Karin som förgyllde mig kväll litegrann med en bild, haha.

Kommentarer
Postat av: Elin

I R A?... Väldigt kul att du bloggar igen! happie

Postat av: Camilla

I R A betyder "I are a.."

2010-04-30 @ 01:14:04
Postat av: pappsen

är inte den riktiga engelska grammatiken

i am a shithead typ nåt inte i are a shithead ha ha ha ha ha puss älskling.

2010-05-06 @ 10:50:53
Postat av: kickan

Oj,vilken fläskig katt! haha :)

2010-05-14 @ 23:03:14
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback