Klänningslängtan!

Nu är det inte lång tid kvar tills jag åker till Rumänien och jobbar som volontär i ungefär tre veckor!
Jag ser verkligen fram emot det och det ska bli så spännande och blir nog en erfarenhet jag nog kommer ha mycket nytta av.
.
Fixade mitt pass för ett tag sen. Har inte haft något sen jag var tio år och åkte till Dominikanska Rep. vilket var väldigt längesen. På det passet såg jag i alla fall söt ut, men på mitt nya ser jag ut som en kriminell förbrytare..! Om ni inte tror mig kan jag visa senare så ska ni få se. det är som ett äkta mugshot!
-
-
I övrigt är det väldigt fint väder nu och har varit det två dagar i rad åtminstonde. Känns som sommar. Vilket får mig att bli sugen på att använda klänning igen! Det var så längesen! Det som är synd är att jag inte har någon klänning här i Stockholm (knappt i alla fall) så jag får vänta tills jag ska till Östersund i helgen med att hämta några hit! Kanske har någon gammal kjol jag kan rota fram tills vidare.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback